Diego Costa vynadal rozhodcovi, Atletico prehralo a teraz čelí tvrdému trestu (VIDEO)

Zdieľaní

Diego Costa sa opäť predviedol. Španielsky útočník si niekedy nezachová chladnú hlavu a vyvedie niečo skratové. Nebolo tomu inak ani v šlágri španielskej La Ligy medzi FC Barcelona a Atletico Madrid.

Diego Costa reagoval skratovo, svoje Atletico oslabil

Diego Costa fauloval hráča Barcelony na vlastnej polovici ihriska. No verdikt rozhodcu sa mu nepáčil. Vyšliapol si priamo pred neho a spustiť vehementné protesty. A asi neostalo len pri nich, pretože následne rozhodca vytiahol červenú kartu a poslal Costu predčasne pod sprchy.

Na sociálnych sieťach sa neskôr ukázalo, za aké slová sa Costa musel porúčať. „Se*em tvoju sk****** matku,“ mal kričať podľa anglického Dailymail. Za tieto urážlivé slová môže útočník dostať zákaz do konca sezóny.

Tréner Atletica Diego Simeone sa sťažoval, že iní hráči za podobný slovník vylúčení neboli, no rozhodnutie arbitra chápe.

Ak to interpretoval ako inzultáciu, tak mu správne ukázal červenú kartu, sprostredkovala jeho slová agentúry AP.

Futbalisti FC Barcelona porazili Atletico Madrid 2:0 a výrazne sa priblížili k obhajobe majstrovského titulu.

Zdroj: dailymail.co.uk

Zdieľaní

Pin It on Pinterest